n.o.o.r.i.z.z.a.i.d.a.h

n.o.o.r.i.z.z.a.i.d.a.h

Monday, February 14, 2011

Al-Fatihah

tanggal 12 Febuari 2011 kami telah khilangan sorang sahabat yang sangat kami sayangi...
dia telah pergi mninggalkan kami akibat lemas ketika kami pergi berkelah di pantai Cherating...memang setiap sem kami akn luangkn masa bersama tapi sem ni merupakan sem takhir arwah bersama kami...kami amat terasa khilangannya...pg ni keadaan di kelas sangat suram dan sebak apabila terpandang tempat ddk arwah...arwah memang seorang yang periang dan peramah...kata2 dia "kau rilex je..." masih tngiang2 ditelinga kami dan ayt 2 memang sgt bermakna utk kami...dan kami juga merasa kehilangan seorang yg boleh memimpin kami...dan aku merasa sedikit terkilan kerana beberapa hari sebelum arwah pergi arwah da menceritakn masalah peribadinya pada aku tp kali ni aku xdpt mnolong arwah mnyelesaikn mslh peribadinya aku sgt2 terkilan...walauapapun aku redha dengan pemergiannya mhadap ilahi dan doa ku semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkn dikalangan org2 yg biman...al-fatihah...buat sahabatku AZLAN BIN AHMAD...

No comments:

Post a Comment