n.o.o.r.i.z.z.a.i.d.a.h

n.o.o.r.i.z.z.a.i.d.a.h

Tuesday, August 10, 2010

salam ramadhan



dh lama aku x update blog aku ni maklumlah sibuk ckit...jap2 nk sapu debu2 ni...fuuhhh...
ok lh terlebih dahulu aku nk ucapkan selamat berpuasa kepada family, sanak saudara, kawan2 senang cite 1 malaysia lh...alhamdulillah bersyukur kepada Nya kerana diberi kesempatan untuk berada dalam bulan ramadhan kali ini...korang jgn xpose lak taw...bg kaum hawa xpelh ktorg ada sbb yg munasabah...huhuhu...
alhmdulillah gak lh malam ni aku dapat g smbyang terawih ngn nenek n bibik aku....hope mlm seterusnya aku dpt gak g lg...mcm dlm lagu raihan 2 ku mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna agar dapat ku lalui dengan sempurna...huhuhu (nyanyi lh plak)
ok lh stkt ni je yg aku dpt tulis dulu...klh kita bbicara lgi di lain hari dan waktu....anyway SELAMAT BERPUASA semua....papai...

No comments:

Post a Comment